e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Χριστουγεννιάτικος στολισμός τάξεων

Ευφάνταστες ιδέες είχαν οι μαθητές τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού στον χριστουγεννιάτικο στολισμό των τάξεών τους. Χειροποίητες κατασκευές και ιδιαίτερα στολίδια ανέδειξαν τη δημιουργική τους ικανότητα και μετέφεραν σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα το εορταστικό κλίμα των ημερών.

Το πνεύμα των Χριστουγέννων...

Περιμένοντας τις γιορτές οι μαθητές τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού πραγματοποίησαν δράσεις για να μεταφέρουν το πνεύμα των εορτών στο Σχολείο. Στόλισαν τις τάξεις τους με περισσό κέφι και οργάνωσαν παζάρι με πολλά καλούδια για να ενισχύσουν διάφορα κοινωνικά ιδρύματα.

Δραματοποίηση: Άντον Τσέχωφ και Ευγένιος Λαμπίς

Στο πλαίσιο τής διδασκαλίας Λογοτεχνικών Κειμένων, την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές τού Γ΄3 τμήματος τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού δραματοποίησαν, υπό την καθοδήγηση τής θεατρολόγου κ. Έλενας Κορρέ, το διήγημα τού Άντον Τσέχωφ (Ρωσία 1860-1904): «Ο παχύς και ο αδύνατος», καθώς και αποσπάσματα τού γαλλικού θεατρικού έργου «Η υπόθεση τής οδού Λουρσίν» τού Γάλλου δραματουργού Ευγένιου Λαμπίς (Eugene Labiche, 1815-1888).

Φιλαναγνωσία - Στέφαν Τσβάιχ, "Σκακιστική Νουβέλα" 

Στο πλαίσιο τού μαθήματος των Νέων Ελληνικών, το Β΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού, έχοντας ως στόχο να καλλιεργηθεί η σχέση των μαθητών μας με το λογοτεχνικό βιβλίο, προωθεί δράσεις Φιλαναγνωσίας. Ειδικότερα, τα τμήματα Γ΄1 και Γ΄3 στη διάρκεια τού α΄ τετραμήνου, υπό την καθοδήγηση τής διδάσκουσας φιλολόγου κ. Ειρήνης Φαραντούρη, προσέγγισαν διαθεματικά τη "Σκακιστική Νουβέλα" τού Στέφαν Τσβάιχ, Εκδόσεις Άγρα.

Γνωρίζοντας την ιστορία μέσω επιτόπιας έρευνας

Στο πλαίσιο τού μαθήματος τής Αρχαίας Ιστορίας, θέτοντας ως στόχο τη βιωματική προσέγγιση τής ιστορίας και τής ιστορικής έρευνας, μαθητές τού Α΄2 και Α΄3 τμήματος τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με την ενθάρρυνση και καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους, φιλολόγου κ. Ειρήνης Φαραντούρη, επισκέφθηκαν, στη διάρκεια τού α΄ τετραμήνου, αρχαιολογικούς χώρους που σχετίζονται με τις ενότητες τής αρχαίας ιστορίας που διδάσκονται.