Βασική επιδίωξη τής Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, είναι οι μαθητές που συμμετέχουν σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες «να αποκομίζουν από την κάθε διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία τής ευρύτερης παιδείας που ο αθλητισμός μπορεί να προσφέρει μέσω τής συμμετοχής, τής προσπάθειας, τού συναγωνισμού και τής προσωπικής υπέρβασης».
Βασικός άξονας παραμένει η ενεργοποίηση των μαθητών για τη συμμετοχή τους σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός τού σχολείου, μέσω τής ενημέρωσης τής μαθητικής κοινότητας για τα ευεργετικά οφέλη τής άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, με τελικό στόχο έναν σωστό τρόπο ζωής και την ενίσχυση - προαγωγή των θεμελιωδών αρχών και αξιών τού Αθλητισμού.
Ειδικώς εφέτος, εξαιτίας των δύσκολων συνθηκών που βιώνουμε στα Σχολεία λόγω κορωνοϊού, το Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού προέκρινε τον εορτασμό τής Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με έναν τρόπο που δεν θέτει σε κίνδυνο τους μαθητές, αλλά τους ενημερώνει ουσιαστικά για τα ευεργετικά οφέλη τής φυσικής άσκησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή.
Ειδικότερα, ο γυμναστής κ. Κάτσικας μίλησε με επιστημονικό και βιωματικό τρόπο στους μαθητές τής Γ΄ τάξης, ανά τμήμα επί μία διδακτική, ώρα για την άθληση.
Μέσα από ένα εποπτικό powerpoint ο κ, Κάτσικας αναφέρθηκε στη σχέση άθλησης και υγείας και συγκεκριμένα στο πώς μπορούν οι μαθητές να μείνουν υγιείς και ασφαλείς όταν αθλούνται συστηματικά.
Ανέπτυξε, επίσης, στους μαθητές τον δεκάλογο τής υγιεινής διατροφής, εξηγώντας ότι ειδικά στην Γ’ τάξη απαιτείται υγιεινή διατροφή για καλύτερη απόδοση στη μελέτη και καταπολέμηση τού άγχους.
Εν συνεχεία μίλησε για τα γενικότερα οφέλη τής άσκησης ως τρόπου ζωής στη σημερινή εποχή και κατέληξε ότι «ασκούμαι σημαίνει προστατεύομαι» στις σημερινές δύσκολες συνθήκες.
Οι μαθητές έθεσαν ερωτήσεις τις οποίες απάντησε ο κ. Κάτσικας και ακολούθησε μια εποικοδομητική συζήτηση πάνω στο νόημα και στα μηνύματα τής ημέρας.
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-high-school-b/ta-nea-mas/events-activities/42400-panellinia-imera-sxolikoy-athlitismoy-34#sigProIdecdc359f3d