Οι μαθητές αρχικά χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα αξιοποίησε τον δικό της υπολογιστή. Στη συνέχεια παρακολούθησαν παρουσίαση - προβολή με θέμα τον γεωλογικό χρόνο: πώς υπολογίστηκε, τι ενδιαφέρον έχει για εμάς, ποια είναι η αξία των απολιθωμάτων κ.ά. Κατόπιν μέσα από βιωματική-διερευνητική δράση γνώρισαν τους οργανισμούς που έζησαν ανά τους γεωλογικούς αιώνες και πώς εξελίχθηκαν στην πορεία τού χρόνου. Αυτό επιτεύχθηκε σταδιακά με τη γνωριμία με τα απολιθώματα τού Μουσείου και μέσα από ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν από κάθε ομάδα μαθητών μέσω διαδραστικών παρουσιάσεων με αξιοποίηση τού προγράμματος Articulate Engage. Τέλος, τα παιδιά έλεγξαν τις γνώσεις τους αξιοποιώντας διαδραστικό παιχνίδι που σχεδιάστηκε με τη χρήση τού προγράμματος Articulate Quizmaker. Οι μαθητές που σε πρώτη φάση δεν πέτυχαν μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στο παιχνίδι δοκίμασαν και πάλι και πέτυχαν τη μέγιστη βαθμολογία.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα καθώς και τις σχετικές διαδραστικές παρουσιάσεις και το διαδραστικό παιχνίδι σχεδίασε και οργάνωσε η υπεύθυνη τού Μουσείου κ. Φανή Τριπολιτσιώτου, γεωλόγος.
Τέλος, στην ολομέλεια τής ομάδας οι μαθητές εξέφρασαν θετικές εντυπώσεις για την οργάνωση τού εργαστηρίου καθώς και θερμές ευχαριστίες στην κ. Τριπολιτσιώτου, τόσο για την παρουσίαση σχετικά με τον γεωλογικό χρόνο όσο και την εποικοδομητική διάδραση με τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια.
Ενδεικτικά σχόλια μαθητών:
«Κατά τη διάρκεια τής επίσκεψή μας στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού αποκτήσαμε καινούργιες γνώσεις σχετικά με το θέμα τού project μας, τον χρόνο. Πιο συγκεκριμένα, μάθαμε για τις διάφορες χρονικές περιόδους τής Γης. Η παρουσίαση σε μορφή χρονοδιαγράμματος καθώς και το κουίζ που συμπληρώσαμε στο τέλος μας βοήθησαν να κατανοήσουμε πλήρως τις περιόδους και τους οργανισμούς που αναπτύσσονταν κάθε εποχή. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως την κ. Φανή Τριπολιτσιώτου για τη φιλοξενία.»
Μαργαρίτα Χατζοπούλου - Ναυσικά Ρωσσοπούλου
«Ήταν μια ωραία εμπειρία, γιατί μάθαμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον γεωλογικό χρόνο.»
Δημήτρης Τσούμπελης
«Ευχαριστούμε πολύ την κ. Τριπολιτσιώτου για την υπέροχη παρουσίαση και για το ωραίο κουίζ που δημιούργησε, καθώς και για την εποικοδομητική μεταλαμπάδευση πληροφοριών σε ό,τι αφορά τον γεωλογικό χρόνο.»
Ομάδα 2K14
«Η επίσκεψη μας στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας τού Σχολείου μας ήταν εξαιρετική. Οι πληροφορίες που αποκτήσαμε μάς φάνηκαν ιδιαίτερα λυσιτελείς για την απόκτηση μιας πιο εμπεριστατωμένης εικόνας σε σχέση με το θέμα τού project μας, που δεν είναι άλλο από τον χρόνο. Ενημερωθήκαμε για το χρονικό πλαίσιο στο οποίο αναπτύχθηκαν και έζησαν διάφοροι οργανισμοί, όπως τα βακτήρια και τα φυτά. Μάθαμε για τα διάφορα χρονικά πλέγματα μέσα στα οποία εξελίχθηκαν οι διάφοροι οργανισμοί από την αρχή τής δημιουργίας τού κόσμο και πώς καταλήξαμε, μεταπηδώντας από το ένα πλέγμα στο επόμενο, στη σημερινή εποχή. Τέλος, μέσα από μια δημιουργική αλλά και συγχρόνως διασκεδαστική δραστηριότητα καταφέραμε να διαπιστώσουμε το πλήθος των γνώσεων που αποκτήσαμε, να τις εμπεδώσουμε καλύτερα αλλά και ταυτόχρονα να δεθούμε ως ομάδες με τα άλλα μέλη τού project. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Φανή τού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας για την παρουσίασή της πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και την κ. Γλέζου για αυτή την πρωτοβουλία που μας εξασφάλισε μια τέτοια εμπειρία.» Ομάδα ΣΕΜΑΜ
https://arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-high-school-a/events-activities/18975-sto-mouseio-fysikhs-istorias-fe-o-geowlogikos-xronos#sigProId8d785e2759