Ημερολόγιο

Μάιος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Επόμενος μήνας
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 18 1 2 3 4
week 19 5 6 7 8 9 10 11
week 20 12 13 14 15 16 17 18
week 21 19 20 21 22 23 24 25
week 22 26 27 28 29 30 31

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

Flat View
Δείτε ανά χρόνο
Μηνιαία προβολή
Δείτε ανά μήνα
Weekly View
Δείτε ανά εβδομάδα
Daily View
Δείτε σήμερα
Search
Αναζήτηση
2η συνάντηση τής Απογευματινής Σχολής Γονέων
Με απώτερο στόχο τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων για τη διαμόρφωση θέσεων και στάσεων απέναντι σε ζητήματα που αναδύονται συνεχώς από τη σχολική και οικογενειακή ζωή των παιδιών, το Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης καλεί τους γονείς των παιδιών του να παρευρεθούν στη 2η συνάντηση τής Απογευματινής Σχολής Γονέων.
Καλεσμένη τού Νηπιαγωγείου αυτή τη φορά θα είναι η εκπρόσωπος τής Συμβουλευτικής Υπηρεσίας τής Φ.Ε. για τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης κ. Ιακώβου Δέσποινα, σχολική-συμβουλευτική ψυχολόγος.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017 στις 18:30, στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Νηπιαγωγείου και θα έχει θέμα: «Επιβιώνοντας με το εγώ τού άλλου σε μια τάξη διδασκαλίας».
Θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν διαδικασίες προσαρμογής για μια επιτυχημένη σχολική ένταξη.
Πώς διαμορφώνονται οι σχέσεις των παιδιών σε μια τάξη με ενισχυμένη ευφυΐα, εξωστρέφεια, ηγετικές τάσεις, αλλά και χαμηλών τόνων παρουσίες, κλειστές στον εαυτό τους, με έλλειψη πρωτοβουλιών και συνεχείς υποχωρήσεις;
Πώς διατηρούνται οι λεπτές και δύσκολες οι ισορροπίες από τον παιδαγωγό;
Ποια είναι η στάση των γονιών απέναντι στους συμμαθητές τού παιδιού τους και απέναντι στους γονείς τους; Πρέπει να επέμβουν και πότε;
Αυτά και άλλα πολλά, που θα προκύψουν κατά τη συζήτηση ή θα ήθελαν να θίξουν οι γονείς, θα έχουν όλοι την ευκαιρία να τα διαλευκάνουν με τη συμβουλή τής ειδικού και την ανταλλαγή των απόψεων.
Η παρουσία όλων στη συνάντηση αυτή θεωρείται απαραίτητη, καθώς ζητήματα αυτού του είδους έχουν αναδυθεί κατά την ε φετινή σχολική χρονιά και καλό θα ήταν να φροντίσουμε μέσα από τη διαδικασία τής πρόληψης να μην επεκταθούν και επισκιάσουν τη φοίτηση στο Νηπιαγωγείο, αλλά ούτε να διαιωνιστούν στο Δημοτικό, μια χρονική περίοδο ξεγνοιασιάς και χαράς.