Αρχικά, έγινε σύντομη παρουσίαση τού βιβλίου σε προβολή powerpoint και ακολούθησε συζήτηση ανάμεσα στις δύο κυρίες και τα παιδιά. Τόσο η κ. Βλάσση όσο και η κ. Δημητρακοπούλου συνειδητοποίησαν ότι τα παιδιά έχουν αφομοιώσει όχι μόνο το περιεχόμενο, αλλά και τα μηνύματα που θέλει να περάσει η συγγραφέας μέσα από το βιβλίο της.
Σε δεύτερο στάδιο δόθηκαν στα παιδιά δύο φύλλα εργασίας, τα οποία αποτέλεσαν τροφή για σκέψη και ομαδοσυνεργατική άσκηση. Οι μαθητές συμπλήρωσαν ένα σχεδιάγραμμα σε μορφή μήλου για τις ανάγκες τού ανθρώπου και ένα ερωτηματολόγιο, στο οποίο κατέγραψαν τα δυνατά και αδύνατα σημεία που παρατηρούν στο σώμα τους. Αυτό, μάλιστα, τους βοήθησε να διακρίνουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ανάμεσα σε ένα αρσενικό και ένα θηλυκό σώμα.
Τέλος, καθώς τα παιδιά ήταν εξαιρετικά συνεργάσιμα και πέτυχαν, μέσα από την υποστήριξη των δύο κυριών, τους επιδιωκόμενους στόχους τής παρουσίασης, η κ. Βλάσση προχώρησε στην επιβράβευση τους: μέσα από ένα παιχνίδι συναισθημάτων οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ιεραρχήσουν τους ανθρώπους που αισθάνονται πιο κοντά στην ζωή τους. Οι απαντήσεις, μάλιστα, ήταν ιδιαίτερα αξιόλογες και τέτοιες που δείχνουν το επίπεδο ωριμότητας των παιδιών.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/29912-agapw-to-swma-mou-3#sigProId82ef164745
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/29912-agapw-to-swma-mou-3#sigProId82ef164745