Ημερολόγιο

Απρίλιος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 14 1 2 3 4 5 6
week 15 7 8 9 10 11 12 13
week 16 14 15 16 17 18 19 20
week 17 21 22 23 24 25 26 27
week 18 28 29 30
Πριν από το πρώτο κουδούνι σηματοδοτήσει την έναρξη του σχολικού έτους 2015-16 για τους μαθητές μας, οι δάσκαλοί μας εγκαινίασαν εφέτος τις σχολικές αίθουσες συμμετέχοντας σε βιωματικά εργαστήρια που οργάνωσε η Εποπτεία τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας μέσω τού θεσμού τού Συντονισμού.

Πιο συγκεκριμένα, την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015 οι δάσκαλοι των δημοτικών του Ψυχικού και της Εκάλης παρακολούθησαν την επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Φιλαναγνωστικά μονοπάτια: οι δυνατότητες μιας δημιουργικής ανάγνωσης»

Η επιμόρφωση ξεκίνησε στο Θέατρο των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού με την εισήγηση της Καθηγήτριας Ελληνικής Φιλολογίας κ. Άντας Κατσίκη-Γκίβαλου «Φιλαναγνωσία στη σχολική τάξη».

Ακολούθησαν τρία παράλληλα βιωματικά εργαστήρια:
·                     «Δραστηριότητες με βιβλία που μιλάνε για το φεγγάρι» με εισηγητή τον κ. Μανόλη Αρχοντάκη, Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Παπάγου
·                     «Διαθεματικές προσεγγίσεις και δράσεις δημιουργικής γραφής σε μια οικολογική ιστορία» με εισηγητή τον κ. Γιάννη Παπαδάτο, Επίκ. Καθηγητή Παν. Αιγαίου και κριτικό νεανικής λογοτεχνίας
·                     «Η δημιουργική ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων ιστορικού περιεχομένου: όταν η λογοτεχνία συμβάλλει στην καλλιέργεια της ιστορικής συνείδησης του παιδιού» με εισηγήτρια τη δρ Σίσσυ Τσιφλίδου, δασκάλα

Η επιμόρφωση συνεχίστηκε την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015 για τους δασκάλους του Ψυχικού και τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου για τους δασκάλους της Εκάλης με την εισήγηση του Καθηγητή της Διδακτικής Μεθοδολογίας κ. Ηλία Ματσαγγούρα, «Λειτουργικός και κριτικός εγγραμματισμός στη σχολική τάξη». Ακολούθησαν δύο παράλληλα εργαστήρια. Το πρώτο με εισηγητή τον ίδιο και θέμα: «Κριτικός εγγραμματισμός – διαφημιστικός λόγος, έντυπες διαφημίσεις» και το δεύτερο με εισηγήτρια τη συνεργάτιδά του δρ Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση και θέμα: «Λειτουργικός εγγραμματισμός – κατανόηση σχολικών κειμένων Ιστορίας».

Για άλλη μία φορά, οι δάσκαλοι «μπήκαν στη θέση των μαθητών τους» παρακολούθησαν, σκέφτηκαν, συζήτησαν και προβληματίστηκαν για το πώς μπορεί το καθημερινό μάθημα να οργανωθεί και να εμπλουτιστεί με νέες δημιουργικές τεχνικές.